CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

SELAMAT DATANG..

SALAM SEMUA..TRIMA KASIH KEPADA YANG SUDI DATANG KE BLOG SAYA..
DAN JUGA KEPADA YANG SUDI JADI FOLLOWER SAYA..
OLEH ITU..SETIAP KALI FOLLOWER SAYA MEMBELI D BLOG SAYA..SAYA AKAN BAGI FREE GIFT..
OK..SO CEPAT2 LA JADI MY FOLLOWER..DPT FREE GIFT..HEHE..
DAN JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA..
TQ...

Monday, July 29, 2013

New product.... untuk kecantikan dan pencerahan kulit anda.. SECRET WHITE.

SECRET WHITE GLUTA COLLAGEN
RM80 SHJ

Salam semua..ni adalah produk baru yg bg saya..sgt ok..n bgus..ni sbb sy sndiri dah try..untuk sape2 yg memntingkn kecantikan kulit..sy rasa,baik cuba yang ni..salah satu sbb dia...
1. kesan dia cepat kita blh nmpak..
2. sangat murah..berbanding produk pencerahan yang lain...
3. pencerahan kulit dia serata..bkn tertumpu kat muka sahaja,ok...
4. bkn utk kulit sahaja..utk sendi boleh jugak..
5. sangat sesuai utk ibu hamil..(kalau nk anak putih..cpat2 la minum ye..)
6. sesuai utk lelaki dan perempuan..bkn pmpuan je nk lawa..org laki pon same kan...

produk ni lulus kkm...n kandungan produk ni.menggabungkan 5 stemcell,collagen,l-glutation,vitamin c, hyaluronic acid,pearl coix extract dan bahan2 semulajadi...

kalau ckp byk2 sal kandungan dlm dia..org xbaca pon..yg org nk baca testimoni,..kan??

so..alhamdulillah..feed back yg sy terima..sgt la bgus..smpaikan ade custmer sy...da try smggu..datang balik kat kdai saya..n beli lagi 5jar produk ni...dia sgt berpuast hati..kwan2 dia semua tegur,da nmpak lain..nmpak cerah,jeragat da pudar..kulit nmpak lembap..

n the best part...kwan serumah saya..JERAWAT yang kat blakang badan dia tu..alhamdulillah..da kecut..n parut da pudar...sbb bagi saya..part jerawat yg blakang..susah nk ilangkan ..btul x???

soo...sape2 yg berminat..bley la hubungi saya...msg or kol. 013-953 8971  ..sebab blog ni sy br.u update balik...sy nk bg promosi kat anda semua...n xlupa..free gift...dan yg utama..free POST...OKKKK...

yg paling utama..sy nak testimoni...dah guna..bgtau perkembangan anda..sy nk tau feed back lagi..okey...

0 comments:

Post a Comment